I en verden der nettstedstrafikk er gull, er landingssiden din skattekisten. Men hvordan sikrer du at denne skattekisten effektivt konverterer besøkende? Enten du driver en reiselivsbedrift, en nettbutikk, eller tilbyr viktig informasjon, er prinsippene for å skape en vellykket landingsside universelle. Les videre for å oppdage hemmelighetene bak en landingsside som leverer.
Nettsiden din er mer enn bare en digital brosjyre for bedriften din; det er et kraftig verktøy som kan drive salg og vekst for virksomheten din. Men for å utnytte dette potensialet fullt ut, må nettsiden din være designet for konvertering. Her er noen viktige prinsipper og praktiske tips for hvordan du gjør nettopp det.
I dagens digitale landskap er det ingen overdrivelse å si at mobil har overtatt. Statistikker viser at over halvparten av verdens nettrafikk kommer fra mobile enheter, og denne trenden er bare ventet å stige. I denne sammenheng blir responsive nettsider – de som kan tilpasse seg ulike skjermstørrelser og enheter – av avgjørende betydning. La oss dykke dypere for å utforske hvorfor.
Med økende behov for effektiv kommunikasjon i den digitale verden, har bruken av kunstig intelligens for å generere innhold blitt en viktig strategi for bedrifter over hele verden. Kunstig intelligens har muliggjort automatisering av tidskrevende oppgaver og skape unike og relevante innhold på kort tid. I denne artikkelen vil vi utforske hvordan vi har benyttet oss av tekst- og bilde-AI til å optimalisere vår nettsides innhold, og hvordan vi kan hjelpe våre kunder med å implementere denne teknologien for å generere kvalitetsinnhold til sine digitale kanaler.
Vi har ett stort fokus på «Design Thinking» og «5 Ws and H» er en veldig stor del av dette, nettopp for å oppnå de målene man setter seg i ett prosjekt, her tar vi en titt på hvordan denne øvelsen fungerer.
Ser du etter å spare penger i krisetider? Å kutte ned på markedsføringsbudsjettet er en kortsiktig fiks som kan gi langvarige konsekvenser – juster heller på strategien for å få så mye ut av markedsføringen som mulig.
I hvertfall hvis vi skal tro IPSOS-manager Eyde Warembourg. Hva er det som gjør podcastmediet så populært, og ikke minst – hva kan bedriften din få ut av det?
Google Min Bedrift lar deg styre din bedrifts digitale tilstedeværelse i Google Søk og Maps, og er et uvurdeelig våpen i ditt digitale SEO arsenal.
Alle skal kunne bruke nettsiden din, uansett forutsetninger. Det er derimot lett å bli gal av å prøve å oppfylle de ulike kravene og spesifikasjonene. Ikke bekymre deg – Benzin er her for å hjelpe deg!
Typografi er et bredt begrep som omhandler utseende av tekst og bokstaver. Det kan være størrelse, avstanden, skrifttype og justering. I denne artikkelen tar vi for oss fonter og deres betydning for din merkevare.
WordPress er en utrolig fleksibel og sikker løsning, som passer til alle typer nettsider.
Kort fortalt: Fordi du nå sitter og leser dette.
Vi har samlet våre beste SEO-tips for å hjelpe deg bli mer synlig på Google i 2019.
I en digital hverdag er sikkerhet og kryptering livsviktig. Men hvor enkelt er det egentlig å miste kontroll på informasjonen din?
Da har vi kommet til slutten av 2018, og enda et forrykende år for online booking, nettbutikker og reiseliv i Norge. Det er imidlertid ingen grunn til å hvile på laurbærene, så vi har derfor samlet våre 8 beste tips for å få flere bookinger i 2019.
En godt laget landingsside kan øke konverteringer for dine kampanjer, men du trenger ikke være en designer for å implementere disse enkle tipsene.
Vi i Benzin har samlet noen enkle tips du burde ha i bakhodet, neste gang du knipser et bilde for din bedrift. Erfarne fotografer, skygg banen, dette er en hjelpeliste for de som ikke helt vet forskjellen mellom lukkertid og blenderåpning.
En godt utviklet designmanual er et viktig verktøy for å etablere merkeidentitet. En designmanual (også kjent som en merkevarebok eller merkevareguide) fungerer som et nøkkeldokument som hjelper innholdsskapere til å kommunisere en konsekvent melding til publikum, så det er en stor fordel for å skape konsekvent innhold på merkevare.
Et Excelregneark ser kanskje ut som et enkelt og greit verktøy for å håndtere turer, transaksjoner, og beholdning, men det er lett å miste oversikten eller slette kritisk informasjon.
Logoer kommer i alle farger og fasonger. Noen er enkle, noen er kompliserte. Noen er fargerike, mens andre er monotone. Men hva utgjør egentlig en god og sterk logo som kommuniserer ditt varemerke og hvordan du vil fremstå?
Sett opp nettside, bookingløsning, betalingsløsning og sosiale media på én dag. Start opp bedriften din på morgenen og ta imot bookinger på kvelden. Vi har kombinert en rekke ulike løsninger for å gjøre det mulig for deg å etablere din reiselivsbedrift så effektivt som mulig. Fordelen er at du raskt kommer i gang med din virksomhet og kan begynne å tjene penger.
Bruker du mye tid på å håndtere bookinger fra mange ulike agenter og kanaler? Da er du ikke alene. Mange reiselivsbedrifter vi snakker med bruker mye av sin tid på å håndtere bookinger, agenter og kanaler. Dette går på bekostning av det de liker best; nemlig å gi fantastiske opplevelser til sine besøkende.
Fra juli 2018 har Google begynt å merke og «straffe» nettsider som ikke har tilstrekkelig sikkerhet og SSL-sertifikat. Google merker nå nettsider uten HTTPS som usikre og gir de dårligere resultater i Google-søk.
De aller fleste som arbeider med nettsider er enig om at nøkkelen til suksess er konvertering; å konvertere besøkende og brukere til følgere eller kunder.
Facebook har det siste året jobbet hardt for å hjelpe lokale bedrifter å nå ut til sine kunder. De har lansert en egen markedsplass og en TripAdvisor-konkurrent i Facebook Local.
En hvilken som helst bedrift med vekst som mål har utnytte av å overvåke og analysere nettstedet og brukernes aktiviteter.
Etter dialog med flere av sine kunder, har de forenklet hvordan reiselivsbedrifter drifter sin virksomhet. Ved å satse på moderne løsninger og digitalisering er det mulig å sette opp nettside, booking og betalingsløsning på én dag fremfor flere uker eller måneder.
Denne nettsiden bruker informasjonskapsler for å gi deg den beste opplevelsen mulig. Ved å fortsette å bruke nettsiden aksepterer du dette.