I en verden der nettstedstrafikk er gull, er landingssiden din skattekisten. Men hvordan sikrer du at denne skattekisten effektivt konverterer besøkende? Enten du driver en reiselivsbedrift, en nettbutikk, eller tilbyr viktig informasjon, er prinsippene for å skape en vellykket landingsside universelle. Les videre for å oppdage hemmelighetene bak en landingsside som leverer.
Nettsiden din er mer enn bare en digital brosjyre for bedriften din; det er et kraftig verktøy som kan drive salg og vekst for virksomheten din. Men for å utnytte dette potensialet fullt ut, må nettsiden din være designet for konvertering. Her er noen viktige prinsipper og praktiske tips for hvordan du gjør nettopp det.
I dagens digitale landskap er det ingen overdrivelse å si at mobil har overtatt. Statistikker viser at over halvparten av verdens nettrafikk kommer fra mobile enheter, og denne trenden er bare ventet å stige. I denne sammenheng blir responsive nettsider – de som kan tilpasse seg ulike skjermstørrelser og enheter – av avgjørende betydning. La oss dykke dypere for å utforske hvorfor.
Med økende behov for effektiv kommunikasjon i den digitale verden, har bruken av kunstig intelligens for å generere innhold blitt en viktig strategi for bedrifter over hele verden. Kunstig intelligens har muliggjort automatisering av tidskrevende oppgaver og skape unike og relevante innhold på kort tid. I denne artikkelen vil vi utforske hvordan vi har benyttet oss av tekst- og bilde-AI til å optimalisere vår nettsides innhold, og hvordan vi kan hjelpe våre kunder med å implementere denne teknologien for å generere kvalitetsinnhold til sine digitale kanaler.
Vi har ett stort fokus på «Design Thinking» og «5 Ws and H» er en veldig stor del av dette, nettopp for å oppnå de målene man setter seg i ett prosjekt, her tar vi en titt på hvordan denne øvelsen fungerer.
Ser du etter å spare penger i krisetider? Å kutte ned på markedsføringsbudsjettet er en kortsiktig fiks som kan gi langvarige konsekvenser – juster heller på strategien for å få så mye ut av markedsføringen som mulig.
I hvertfall hvis vi skal tro IPSOS-manager Eyde Warembourg. Hva er det som gjør podcastmediet så populært, og ikke minst – hva kan bedriften din få ut av det?
Alle skal kunne bruke nettsiden din, uansett forutsetninger. Det er derimot lett å bli gal av å prøve å oppfylle de ulike kravene og spesifikasjonene. Ikke bekymre deg – Benzin er her for å hjelpe deg!
Typografi er et bredt begrep som omhandler utseende av tekst og bokstaver. Det kan være størrelse, avstanden, skrifttype og justering. I denne artikkelen tar vi for oss fonter og deres betydning for din merkevare.
WordPress er en utrolig fleksibel og sikker løsning, som passer til alle typer nettsider.
Denne nettsiden bruker informasjonskapsler for å gi deg den beste opplevelsen mulig. Ved å fortsette å bruke nettsiden aksepterer du dette.